Desperate Housewives

Om jag trodde att avsnitt 16 säsong 8 var sorgligt... då trodde jag fel. Jag har just kollat avsnittet efter och fy fan! Jag grät mig igenom hela! Usch! Ögonen är ömma och näsan rinner. Imorgon är det personalmöte 8:30.. inte lägligt att vara svälld om ögonen.

kan. inte. sluta. gråta.

Om ni vill köra lite despan-marathon så gå in på watch-series.eu. Men jag varnar er - ha näsdukarna nära till hands!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: shortstuff

igår var det gråtfest hos mig med.. usch va hemskt det va! ;(

2012-03-20 @ 08:46:30
URL: http://shortstuff.blogg.se/
Postat av: Ida

jag kollar inte på det i förväg sådär. har alltid kollat på femman sen det började. varje tisdag har jag suttit bänkad!! MEN jag vet ändå vad som kommer hända, för jag har läst runt lite.... kommer griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina ihjäl mig!!!

2012-03-20 @ 13:38:04
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0