Aloha!

Long time no see!

I lördags överraskade vi grabbarna med ett besök på... ALBORGEN! Det är ett fångarna på fortet-inspirerat hus (slott?) med 16 "celler". I varje cell så finns det mellan 2 till 4 rum att ta sig igenom. Vi var där i tre timmar och körde tjejerna mot killarna! Jag, johanna och louise mot Micke, kalle och robin! Tyvärr så måste jag erkänna att grabbarna vann. Men det var roligt ändå! Ett riktigt träningspass!

Efter Alborgen var vi alla rätt hungriga, så istället för ett laga mat som planerat stannade vi till på en pizzeria! Otroligt gott med en fet pizza efter tre timmars slit! Väl hemma in gefle city igen badade grabbarna bastu medan vi tjejer gjorde oss festfina! Inte varje helg man slirar runt inne på goya! Och inte varje helg man blir erbjuden silikontuttar och får en hundring nerkörd mellan bröden! Fy!

Tyvärr knäpptes det inga kort under lördagen.

Igår, söndag, degade jag och micke hela dagen. Riktigt skönt att bara vara hemma och inte göra ett skit! Vi kollade på film och hade det mysigt bara. ♥ Imorse när jag vaknade hade jag en klump i magen.. ångest. Har ett redigt abstinensbesvär efter min snygging!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0