aaaahh..

...äntligen sitter man i soffan och slappar!

Vilken konstigt det det har varit! Jag har jobbat öppning till stängning, men ändå har jag inte jobbat mycket alls, känns det som. Ni förstår att idag är det ju den första, så jag har suttit på kontoret hela förmiddagen med massa papper and shit. Och på eftermiddagen var jag hem 1½ timme när mäklaren var här. Så jag har "knappt" varit ute i butiken nåt, och därför känns det som en knepig dag. Nåja, den har gått fort.

Vi ska inte sälja huset för er som tror det. Never in my life! Det är ju så att vi har rustat en hel jävla del, så då kan det vara roligt att se om vi har höjt värdet. Bla bla bla bla. Yot get it.

Nu när våren närmar sig längtar jag till sommaren! Det är så OSLAGBART att ha hus på sommarn! Bara att öppna altandörren och kliva ut i värmen. Eller spela badminton. Eller grilla. L Ä N G T A R!


Nu sitter jag som sagt i soffan. Micke med. Vi försöker tagga träning... det går sådär. Gym eller inte - röra på mig ska jag! Det står mellan löpband på gymmet, powerwalk ute i läskigt mörker eller crosstrainer i källaren. To be continued..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0