Tänkte berätta om...

..stockholms-vistelsen förra veckan!

Jag och Sofia tog bussen ner till huvudstaden på tisdagen. När vi kom fram till centralen tog vi en promenad till lägenheten på söder och mötte upp grabbarna! Alla fyra åt romantisk middag på mcdonalds innan vi satte oss till rätta i globen!

Vi hade sjukt bra platser! Mitt framför scenen! Så vi slapp alltså få nackspärr. Såhär i efterhand kan jag ju erkänna att sittplaterna vi hade bokat var pengarna i sjön - för vi stod upp nästan hela tiden! Jävlar vilket drag det var!! Vi alla var helt svettiga och hade ont i både armar och fötter efteråt av allt diggande. Vilken jävla upplevelse! SÅ MÄKTIGT!

På onsdagen möttes jag och Sofia upp i stan vid 9tiden för en frukost. När alla butiker hade öppnat en timme senare var vi mer än redo att spend some money! Jag hittade några linnen, ett par skor, en present och två burkar. Lunchen åt vi på Vapiano i gamla stan - om ni inte har ätit där så gör det!!! Sjukt god mat!

Bussen hem gick 17:oo, och då mina vänner, då var vi både helt jävla slut.

Två riktigt bra dagar, med andra ord!! Konsert + shopping = awesome!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

låter kul :D

2012-06-06 @ 12:37:03
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0