Glömde telefonen hemma idag.

Så himla typiskt att jag skulle glömma den just idag! Jag som var så fin i blågula smycken på jobbet! Och ingen bild kunde jag ta... typiskt!

Fick många fina kommentarer om min sminkning! Kul! Kanske borde köra på lite färggladare skuggor hädanefter?

Efter jobbet åkte jag hem till svägerskan för nationaldagsmiddag. Jag, svågern, svägerskan, svärföräldrarna och lilla Amra var på plats. Bara Micke som fattades, tyvärr. Det bjöds på sallad till middag och jordgubbar till efterrätt! Mumsigt!

What else? Hmm.. Nä.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mia

hörröduru, du glömde en medlem på festen! Ok att han är liten och sov mest hela tiden, men på slutet märktes han iaf =)

2012-06-06 @ 20:21:45
URL: http://mija83.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0