Update.

Hej hej hallå everybody!
 
 
Jag är fortfarande hemma. Väntar på posten, haha. Vill så gärna se om mina JEFFREY CAMPBELL heels kommer idag! Hoppas, hoppas! Fick faktiskt dom som en tidig födelsedagspresent av mami och papi! Hur schysst liksom!? SUPER SCHYRRE! Speciellt eftersom det är hela tre veckor kvar till min b-day.
 
Känner mig lite efter faktiskt.. Men jag gillade verkligen inte dessa skor precis ibörjan när dom var super poppis. Nu har JC-hetsen lagt sig lite, och ärligt; vem kan motstå en sko med så mycket nitar!? I can't. 1895kr på Nelly.
 
 
Nu ska jag dra på mig långklänningen och checka läget i lådan!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0