Tisdag.

Idag har jag looked like this:
Linne från Asos och byxor från gymnasie-tiden.
 
Jobbade öppning till stängning idag, och vet ni vad? Armbandskampanjen startade idag!! WOOHOO! 10kr/st för dessa snygga flätade armband! Eller flätade och flätade, det är massa olika färger och varianter! Skynda fynda! Sålde som smör i solsken idag!
 
Efter jobbet kom Annelie hit och worked some magic! Nu känner jag mig verkligen som mig själv igen! Har tvättat håret, fönat det, plattat och lockat det. Det är äkta. Puh! Ni förstår, man ska inte alltid lita på kineserna man köper det av på eBay.
Jätte dålig bild.. i know.. Men jag lovar; ni får en bättre imorgon innan jag cyklar ner till jobbet!
 
Good night, peeps!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Vad ska man tänka på när man beställer löshår från ebay för att få så bra hår som möjligt? Ska det heta något särskilt eller så?

Svar: Ord så som REMY REAL HUMAN HAIR skall varamed i överskiften, så att säga :P Jag brukr beställa från "remyhair-2008" eller "sunny hair". När man söker på NAIL TIP så brukar "företagets namn" stå över bilden.
Jag brukar sortera efter lägst pris, och enbart "buy it now".

Lycka till! :)
Elin Haglund

2012-07-04 @ 01:46:13
URL: http://jhnn.blogg.se
Postat av: undrar =)

finns det för kille i större modell??går det beställa armbanden någonstans om man ej tar sig till glitter??mvh

Svar: Dom är ganska töjbara/ställbara så det ska nog gå bra! Dessvärre har inte glitter någon webshop, så tyvärr :(
Elin Haglund

2012-07-04 @ 08:07:35

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0