Semester!!

Igår jobbade jag stängning på Glitter, och idag vaknade jag upp med världens bästa schema: Ledig i fyra veckor!! 29-32! Så nu håller jag tummarna på att vädret är på min sida.
 
Idag har vi varit på Ikea och inhandlat diverse saker till kontoret/gästrummet/syrummet. Jag är så taggad på att börja bygga ihop alla byråer och garderober och sätta lister och bla bla bla blaaa! Det kommer bli så fint, så fint! Och det kommer bli så otroligt skönt att kunna ha symaskinen framme hela tiden! Score!
 
Annars då? Just ju! Dansen! Har ju glömt att berätta om chairdancen! Jag var verkligen jätte nervös innan vi började. Men tammefan - jag grejade det! Kom ihåg alla 8st 8or vi fick lära oss! Imponerad av mig själv. Här har vi en bild när jag lär carro (som missade första lektionen) och Ghaida rutinen! Haha:
Som ni ser är det väldigt stelt i spliten.. Men lite stretch på detta så!!
 
Nej, nu ska jag sortera in den vikta tvätten i garderoberna! Och så snart Micke kommer hem igen (hjälper tobbe att lasta virke) ska vi köra igång med "kontoret"! KUL!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0