Long time no see!

Hello everybody! Nu var det länge sedan jag skrev, igen. Jag skyller på blogg-appen som inte vill fungera! Helt värdelöst att inte kunna blogga via nallen.. För det är ju oftare man sitter med den än datorn.
 
Anyways..
 
Det har inte hänt så mycket sedan sist.
Det var mycket trevligt när mami fyllde år.
Jag hade på mig mina brallor från gymnasiet! Boot cut!! LOVE IT!
 
Igår efter jobbet dracks det strawberry daquiri, baja päron och bira!
Så idag är jag lite seg faktiskt, även om jag inte alls blev på lyset.
 
Nu ska jag klippa gräset! Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Elgh

Fungerar din bloggapp nu? Jag har också blogg.se och jag blir galen snart... :)

Svar: näääää det gör den inte! blir galen jag med!! :P
Elin Haglund

2012-07-04 @ 21:23:26

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0