Inte helt hundra.

Nej, gott folk, jag känner mig inte helt hundra idag. Häning, ont i magen, klen.. What can it bero på, kan man ju undra?
 
Efter att jag lagat mat för en hel armé har jag legat i sängen och halvsovit bara. Jag borde klippa gräset.. men nä, jag pallar inte! Alla dessa jävla måsten! Jag orkar inte behöva göra saker! Jag vill göra saker för att JAG VILL och inte för att JAG MÅSTE på min semester. Måste göra det, måste hälsa på den, måste vara si, måste vara så, måste måste måste! GAH! Nästa vecka kanske det känns annorlunda. I hope so.
 
Fan, är det konstigt att man har ont i magen. Känner mig uppstressad till max.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Jennie

Usch, det låter nästan som om Du håller på att bli utmattad, eller som man sa förr, utbränd.
Lyssna på din kropp, den säger till när det är något som är fel.
En som vet...

Du har en underhållande blogg, tack för att du inte gjort den privat:)

2012-07-20 @ 10:54:36
Postat av: S

Tagga ner lite Elin. Det finns en morgondag. Jag har 2 jobb och 2 ungar att se efter men jag tar det lugnt när jag kan. Det fixar sig alltid!

2012-07-21 @ 01:28:08
Postat av: Carro S

men word på den alltså!

2012-07-22 @ 13:43:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0