Bild på håret.

Har inte sovit ett jävla skit inatt. Hårbotten gör så fucking jävla kuk ont!!! Ni som har haft extensions vet vad jag pratar om. Det är som dom säger; vill man vara fin får man lida pin. Indeed.
 
 
Det var lite halvsvårt att locka.. Alldeles för lent, liksom. Men jag tycker att det går in bra i mitt hår. Sjukt nöjd är ja iallafall! Betalade inte ens 1000kr för 150st slingor och insättning. Hej ekonomisk!
 
Nu måste jag kasta på mig kläderna och cykla fort utav helvete ner till jobbet! Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linn

Vart köpte/beställde du ditt löshår och vart/hos vem satte du i det ? :)

2012-07-09 @ 23:08:36
Postat av: Anonym

ååååh sååå snyggt!!, snälla snälla kan du länka håret?? fattar inte vad jag ska söka på eller leta efter :(

2012-07-11 @ 08:13:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0