Bebiskläder.

Aloha! Jag är på lite bättre humör sedan jag skrev sist. Trots att detta konstiga väder har givit mig en grym pannknack. Men det är inget som inte två treo kan lösa.
 
Vad har hänt hittills idag då?
Jag har städat och diskat. Dammsugit och skurat. Tvättat mattor. Sen kom Lisette förbi, så vi har snackat om allt mellan himmel och jord, och varit ut på shoppingtur. Jag kom hem med lampor till nya rummet, sköljmedel, örhängen och ett par stycken bodys till lilla systerdottern Saga! Det är det senaste tillskottet i hennes barnaskara.
 
Först har vi Nellie:
..sen kom Nikki:
och det senaste tillskottet Saga:
 
Det är tre vackra barn må jag säga! Måste bero på att dom är släkt med mig! Hehe.
 
Nu ska jag bege mig ut till carro för att inviga deras nya utemöbler! Jag hoppas för guds skull att dom är färdigmonterade! Haha!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sis

Men va duktig du är då! En riktig hemmafru;)
Ja klart det beror på att de är släkt med dej de små liven ;) ska bli kul å ses sen! Kram!

2012-07-18 @ 19:30:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0