Back in the days!

Igår var jag till Söderhamn, och fick med mig en kartong med fotografier hem! Så nu tänkte jag slänga ut bilder på mig själv från ungdomens ljuva dagar! Haha! Bilderna ligger tyvärr inte i tids-ordning. 
 
Där hade vi lite egobilder. HAHAHA. Vad ska man säga..
 
Här kommer lite bilder på mig och vänner.
 
Snacka om att jag har blivit snyggare med åren......
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa.

Alltså, en gång snygg, alltid snygg. Fast snyggare nu!! :)
Puss min saknade pingla

2012-07-22 @ 18:52:29
Postat av: Ida

Haha jätte roligt! Meeer! :D älskar att bli nostalgisk

2012-07-22 @ 22:12:39
URL: http://Busigabeerta.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0