trött och slut

Ett skönt (eller inte! var ju skit tungt ju!) pass på gymmet blev det, som sagt. Körde 35 minuter på bandet och efteråt blev det ben. Om jag hade svårt att gå när jag var färdig? Svar: ja.

Känslan när man har kört slut på sig själv, eller klarat tyngre vikter, är priceless! Beach 2012. Life 2012. Det kommer bli ett bra år.

Nu ska jag äntligen sova. Fastnade framför datorn/tv efter duschen. Typiskt! Imorgon är det jobb. Gallerian har öppet 12-16, så det är där jag kommer vara.

See ya!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Åå va fin bild! Snyggaste jag sett på länge!

Alltså ååååå!!



Puss

2012-01-06 @ 09:05:46
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0