to die for.

Nu känner jag mig lagom utvilad efter jobbet. Hjärnan har slutat snurra dubbla varv. Jag känner mig dessutom lagom taggad för träning, så efter mitt kaffe drar jag ner och bränner lite fett. Bra bra.

Apropå träning..
Jag har mycket länge (jävligt länge! FÖR länge!) stirrat på - och drägglat över - dessa byxor från betterbodies. Åh, jag dör lite varje gång jag ser dom. Måste.. verkligen... köpa... dom!

De hemsidor jag har spanat på ligger brallorna på 995kr.

När kulorna rullar in om 10 dagar måste jag köpa dom! MÅSTE.

Nu är kaffet slut. Gotta go!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Jag har också spanat in dom där länge! Men dom är som sagt rätt dyra...

2012-01-03 @ 22:41:57
URL: http://idaleek.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0