taggar för träning

..eller?

Micke ligger och sover tätt intill mig just nu. Verkligen mysigt, men - vi måste ner och träna.

Japp, m å s t e.

Känner mig (trots myset i soffan) taggad på ett träningspass! Blir nog lite av varje ikväll. Rumpa, lår, mage.. whatever.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sandra

vet inte varför gumman men tänkte på dig när jag såg denna sida :) dunken.se



Kram Sandra

2012-01-05 @ 19:28:46
Postat av: Andrea.

Men han är trött din karl du! ;P



Per nattar i skrivandets stund Knut, snart kommer banvakten och då sticker jag och hjärtat iväg på bio. Vardagslyx! Jag tycker ni är grym som kommer iväg på gymmet. För egen del så ska jag trycka i mig en stor popcorn, det är dött lopp för mig ändå :P haha!



Puss

2012-01-05 @ 19:31:53
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0