still sick.

Idag var det en tung eftermiddag på jobbet. Svalde några alevdon, men kände mig inte direkt piggare. Fick avboka besöket hos svägerskan och åka direkt hem istället.

Duschade och parkerade röven i soffan under värmefilten. Det var strax innan 18. Nu är klockan äntligen tillräckligt mycket för att hit the sack.

Imorgon jobbar jag heldag. öppning stängning. Hoppas att jag har piggnat på mig tills dess. Dessutom kommer Micke hem (världens längsta vecka!), så imorgon måste det bli en bra dag. En frisk dag. ♥

Beautysleep here i cooooome!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Jag har börjat älskat torsdagar jag med! (eller det kanske du inte gör, men tänkte på att karln din kom hem då).

För min Karl kommer minsann hem då!! :D

2012-01-25 @ 22:42:01
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0