ny klocka.

Jag har aldrig haft en klocka. Eller jo, kanske när jag var liten. Men inte i vuxen ålder, inte i en fashionabel ålder. Jag har alltid tyckt (och tycker fortfarande) att det är lite töntigt med klocka.

Flera gånger har jag sätt klockor som ser riktigt snygga ut. Tuffa klockor med nitar, eller feta silverklockor. Jätte fina i asken. Sen provar jag dom. Och nej. Nej nej nej. Töntigt. What the fuck liksom? Vad är det för fel på mig?

Men denna klocka som jag köpte igår, den är perfekt! Nu kan jag ha den samtigt som andra armband. Lite mer rock n roll än en silverklocka. Eller vad tycker ni?



Denna klocka kostar 179kr och finns i brun/guld och rosa/silver på GLITTER. Såklart.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

ja den var söt :p

2012-01-12 @ 11:30:00
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0