min favorit.



Tribalen som jag har på magen gjorde jag när jag var 18 år. Det är min absoluta favorit av mina sju. Jag har byggt på den fyra gånger, och nu är den helt perfekt. I LOVE IT.

Många frågar om det gjorde ont, eftersom den sitter så långt ner. Och mitt svar: klart att det kändes, men inte sådär så att man ville dö. Jag tror att revbenen var det mest smärtsamma stället, eller kanske vaden.



-Det är det som är så bra med tribaler; man kan bygga och bygga och bygga.
Tribalen på vaden/foten har jag lagt till saker på fyra gånger. Och den på revbenen har jag byggt på tre gånger. Jag borde kanske tänka igenom mina tatueringar lite mer, innan jag lägger mig under nålen? Eller? Haha.

Nästa tatuering (förutom ifyllning av texten på fingret) blir nog på benet.



Och ja - den går hela vägen ner på snippan.

Jag har gjort tatueringen på Does it hurt? i söderhamn.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: S

Det är ju assexigt att den går ner så långt. Du är ju skitsnygg hela du. Vad har du för piercingar då?

2012-01-12 @ 20:11:47

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0