kollektivtrafiken. i say no more.

Jag missade precis bussen, men vilken det var som gick vet jag inte. Ni förstår bussen går var 10:e minut, och jag ska ta den som går 08:08, men bussen som nyss gick åkte 08:04. Antingen jävligt tidig eller jävligt sen. Jag tror sen. Den är fan alltid sen!

Jag blir så less!!!

Tänk om man hade råd att stå parkerad på stan var eviga dag.. då hade man sluppit bussåkandet. Jag skulle iofs kunna gå ner, det är bara 2,5km. Cyklar ju alltid på sommaren. Men näääää, alldeles för dåligt väder skyller jag på.

Nu är bussen som jag skulle ta försenad med 5 minuter. Otippat? Inte direkt.

Jag har p-möte på jobbet och har inte tid att komma försent!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0