julklappen till mamma..

..har jag ju inte visat er!



Ni förstår, min trognaste läsare är mamma. Och därför kunde jag inte lägga upp bilder på halsbandet när det var klart. Och efter jul, tja, då glömde jag helt enkelt bort det.

Den enda bilden jag kunde hitta var faktiskt jäkligt dålig. Men det är dock en bild.



Hon fick alltså en tunn halskedja i silver med denna berlock på. En ring med hennes barns namn på. Behöver jag säga att hon började gråta när hon fick den? Fina mamma.

På baksidan står det "LOVE YOU, MAMI" samt mina initialer och silverstämplar.

Det var jätte svårt att få ringen helt symetrisk, och att få bokstäverna på rätt plats. Men det är ju trots allt handgjort. Av mig. Lite charmigt ska det väl vara? 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Jag älskar den, Har den alltid på mig!!!

2012-01-25 @ 09:15:09

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0