jag är kär.

kär i stockholm.

När jag hoppade av tåget och gick till kontoret genom sthlm city imorse ville jag att tiden skulle stanna. Inte för att vi var sena till mötet, utan för att jag älskar staden! Älskar pulsen! Människorna stressen butikerna valmöjligheterna.

Det känns nästan som att jag ska börja gråta just nu.

Jag saknar att bo i stockholm. Jag vill verkligen flytta dit. Men det känns lite sent påtänkt just nu.. jag menar, vi har köpt hus i Gävle. I'm stuck for life.

För det mesta så älskar jag gefle city och allt det här, men just idag, just nu, vill jag inget hellre än flytta.

Älskade stockholm, du kommer alltid finnas i mitt hjärta.


Bild från google. Gick förbi sergel idag. i miss you already!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0