jackpot!

Idag har lönen rullat in på kontot! Inte en dag försent vill jag lova!!

Som den nätshopparen jag är har jag redan klickat hem ett par skinnhandskar (som jag berättade om förr) och nya sminkborstar. Men frukta ej kära läsare - jag kommer spendera resten av lönen på saker till huset. Gardiner, ljusstakar, lampor, matta... osv.

Varför jag inte har lagt ut bilder på huset på länge?
Jo, det är för att jag vill inreda klart (kan man någonsin bli klar?) först. Sen är det så otroligt svårt att fånga rummen på bild. Alltså, det blir inte alls lika snyggt på bild som i verkligheten. Och har man då inte ens gjort allt klart, ja, då blir det ännu tråkigare att lägga ut bilder.

Men det kommer. Jag lovar. Kanske på söndag? För då SKA jag ha nya gardiner upp! M.m.

Nej, nu ska jag ta och get dressed. Jobbar stängning idag. Förresten, vi har fortfarande 75% rabatt på smycken, 50% rabatt på stickat och väskor + att vi har fått in massa snygga nyheter! SOM jag har längtat efter nyheterna. Hela december har stått still tycker jag. Men nu rör det på sig igen. Kom in och kolla ni med!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?

2012-01-13 @ 11:42:59

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0