istället för krogen..

..kan man åka skridskor!

I lördags bestämde vi oss för att åka skridskor - klockan tolv på natten! Medan andra går ner och dricker sig full, får skavsår och gör av med pengar, drog vi ner till hockeyrinken.

Dock slog jag på med en feting vurpa och har nu ett stort blåmärke på vänstra höften. Gör svinigt ont! Tur att jag klarade skallen - måste skaffe en hjälm asap. (asap = as soon as possible, för er everblivna).


1) Kalle, Micke och Louise. 2) Louise håller stenhårt i sargen!

1) Jag var på hugget. 2) Kalle hjälper Louise.

1) Micke i full fart. 2) Jag chillar efter vurpan!

Hoppas det är ledigt i rinken på söndag! Eller fredagkväll! Att åka skridskor är den senaste flugan, bara så ni vet! Om det är nån som är sugen på att utmana mig och Micke på en hockeymatch är det bara att höra av sig!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Fan vad kul! Själv är jag som bambi på is, men en god match uppskattas alltid ;)



Min klasskompis på HIG bor så att hon hör allt vid rinken. Hon brukar klaga på att hon går bananas på alla nötter som prompt ska slå pucken i sargen mitt i natten - på vardagar!

Kan fakiskt förstå henne när hon har berättat att det finna de som står till typ tre en tisdagsnatt. Inte kul..



På helgen däremot som du skriver, då är det ju rena lyxen att ha en hockeyplan så nära så att man kan lira lite ;)



Hur går allt med huset nu btw? Gjort nåt nytt? Im curius!

Kramkram

2012-01-12 @ 09:31:19
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Mamma

Helloj! Här hemma har vi många hjälmar, bara att hämta :) KRAMEN

2012-01-12 @ 10:30:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0