ingen rast och ingen ro..

..fast att jag är hemma och sjuk. Varför ska det vara så svårt att slappna av? Hur svårt ska det vara att göra ingenting? Jävligt svårt, tydligen.

Igår var jag tvungen att stanna hemma från jobbet, mådde inte alls bra. Och idag är jag ledig, och sjuk. Det enda jag måste göra är att ligga på soffan och slappna av. Vila vila vila. MEN det går inte!

Jag blir så himla stressad hela tiden! När jag låg i sängen imorse kände jag hur hjärtat började bulta "gå upp. gå upp. gå upp.". Upp till vad? Jag har ingenting att göra idag (förutom silverkursen ikväll). Inga måsten på hela dagen. Och jag har panik. Måste. Göra. Något.

Såå.. jag har tvättat, fixat disken och dammat. Nu ska jag duscha. Sen måste jag vila.

Jag borde skotta lite snö från uppfarten.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0