hej hej hallå!

Ingen rast och ingen ro!

Idag har jag varit på BC-möte i stockholm hela dagen. Jag älskar att vara på huvudkontoret! Känner att jag måste kolla på lite utbildningar så att det kan bli något vettigt av mig med. Spännande!

Fick med mig lite hem också. Från LUSH köpte jag en läpp-skrubb som är rosa och luktar godis! Helt underbar. Jag provade den nyss och läpparna blir verkligen silky smooth efter att man skrubbat och smörjt in med lipsyl. Perfekt om ni har nariga läppar! Jag får alltid det på vintern.

Här har vi någon som berättar lite mer:


...what was i talking about? Just ja! Min inköp.

Köpte solbrillor och örhängen från GLITTER, ofcours.

Brillorna är nästan genomskinliga irl. Very cool, love them.

Köpte även halsband och några armband. S W E E T ! And thats all.

Nu ska jag göra lite käk och sen hem till Carro för att glo på Desperate Housewives.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

DET ÄR VÄL INTE DET IKVÄLL?!?!? Vad har jag nu missat?!

2012-01-17 @ 22:03:40
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0