gårdagen.

Så, vad gjorde vi igår nu då? Det blev varken målning av ytterdörr eller gardiner sydda.

Vi åkte hem till Kalle och Louise för att mysa på några öl och spela spel. Eller nja, mysa och mysa? Alla (speciellt vi damer) blev riktigt på pickalurven! En mycket trevlig inledning på denna lediga helg måste jag säga.

Och idag då? Vad ska man göra idag?

Jag har redan målat dörren en gång, så jag antar att det är gardiner som står på tur.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Det blir sååå bra! Men vad har du för färg om du får måla så många ggr? Två strykningar gjorde målaren på våra altandörrar.

Vi funderar på att måla ytterdörrens insida svart, men vet inte om det blir tokigt? Eftersom att resten är mest vitt så tänker jag att SÅ märkt blir det väl inte?!



Vi håller på att välja tapeter till vardagsrummet och hallen nu, hade gärna träffat dig o fått en tjejs smakråd. :) Vi får se vad det blir om vi lyckas hitta nåt som faller båda i smaken. :)

Kramkram

2012-01-21 @ 16:03:22
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0