full rush!

Idag har det gått i tvåhundra knyck från morgon till kväll.

Körde heldag på jobbet, och den heldagen rusade förbi - alltid någon att göra! Är det inte någon som vill ha hjälp finns det saker som måste hängas på rätt ställe, plockas upp från golvet eller lagas. Speciellt under rean är det massor med saker att städa. Städa städa städa. Plocka plocka plocka. Om ni tar ett halsband och provar det - häng för tusan tillbaka det på sin plats igen! ELLER ge det till oss. Häng det inte i andra änden av butiken på ett par örhängen. GAAH!

Missade såklart bussen när jag ville hem fortare än fortast. Det slutade med en promenad hem med svägerskan. Var skönt det med! Önskar bara att jag hade mina träningsdojor på mig istället för uggsen. Hade nog varit bekvämare. Fötterna är döende nu.

Drog en kvällshandling på coop efter att ha skjutsat hem Maria. Bästa svägerskan! Kom hem från affärn med tråkiga saker.. diskmedel, tandtråd, bananer, yoghurt.. yadayadayada. Booooring.

Och nu slutligen har jag städat. Som att det inte räckte med att städa på jobbet liksom. Känns som att jag har slängt saker omkring mig hela veckan. Kläder.. tallrikar.. damm. Nu är det iallarenafall prydligt och fint här hemma.

Kaffe och tv, snart sängen. Over n out.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Fast jag tar tillbaka uttalandet om pigg och effektiv ser jag.. Du har ju vart en arbetsmyra från morgon till kväll.. Då är det OK att vara lite trött dagen efter. GIRLPOWER!

2012-01-05 @ 08:37:39
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0