yesterday.

Oj, oj, oj. What a day - yesterday. Den gick i kreativitetens-tecken.

Började dagen med att följa med Mathilda till Fallen Angel Tattoo!

"Eight Letters, Three Words"

Efteråt tog vi en fika på waynes (ät INTE sallad på gamla waynes i gävle - otroligt fattig sallad för 84 spänn. Rånad!) och sen gick vi till Ohlsson's tyger!

Jag kom ut därifrån fattigare än fattigast, men två gardintyger rikare.


Jag bestämde mig för grått tyg + svarta band. Här skulle sys hissgardiner till köket! And so i did... TYVÄRR så ser gardinerna lila/bruna/röda ut.. F-N alltså! Här spenderade man mycket tid och pengar, och så blir det kattskit.

Det är inte så att jag sydde fula gardiner - dom blev jättefina - utan det är så att färgen blev... konstig. Jävligt synd. Vi får se vad min bättre hälft säger på torsdag. Spännande. Hur som helst är dom bättre än gardinerna vi hade innan. Typ tiotusen gånger bättre! Så det är ju bra.

Efter att gardinerna var upphängda brassade jag ner till silverkursen! Och när jag kom hem igen monterade jag ihop den lackade ljusstaken! ÅH så bra den blev! Skit snygg!



En kreativ dag or what?

Nu måste jag fortsätta göra mig redo för jobb! Kör heldag idag! BYE!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: hanna

snyggt ställe att ha tattoo på :)

2012-02-01 @ 20:05:30
Postat av: Ida

Duktig du!

2012-02-01 @ 21:53:37
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0