vet ni vad jag hatar?

-Folk som går före i kön!

Om man står i en kö och väntar på att kliva på bussen, då blir man jävligt less om någon idiot tränger sig före. Lugna dig för i helvete, alla får åka!!

Jag blir ännu mer irriterad när personen som tränger sig före är vuxen. Eller tja, över 20 år iallafall. Barn klandrar jag inte (kanske lite bara), men vuxet folk! Har ni inget hyffs?! I Sverige har vi kösystem! Först på plats får gå in först.

Hur svårt ska det vara att fatta? Åh, skapligt less nu. Detta händer liksom VARJE gång jag åker.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Jag håller med.....

2012-02-08 @ 19:19:42
Postat av: hanna

det är sjukt irriterande händer för ofta, och som du säger så är det äldre många gånger. vi ska ha respekt och visa hyffs för dom men det är då fan inte ofta man får det tillbaks

2012-02-08 @ 22:07:35

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0