underbart!

Jag vaknade med ett ryck imorse, "vad är klockan?" tänkte jag i panik. 06:19 puh! Jag kan sova i 45 minuter till. "Nej, vänta nu!" var min andra tanke. Jag börjar 12 idag! Hej underbara sovmorgon. Dock kunde jag inte sova längre än strax efter åtta. Men det var ändå skönt att slippa vakna av en arg väckarklocka.

Kaffet står och puttrar just nu, och mina håriga ben glänser i solljuset. STOPP! Redan håriga? Suck. Tur att det inte är kjol- eller shortsväder än.

Nej, nu är dert kaffedags! Och sminkdags. Benen får jag ta itu med ikväll.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Hmm, fick inte att kommentera "facelook".

Hursom; Åh du übersnygga människa!



Jag har lunginflammation igen och kan inte göra så mkt mer än att ligga i sängen eller soffan och slösurfa när jag orkar.

Puss

2012-02-24 @ 10:46:19
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0