slutet gott, allting gott.

Efter jobbet "skulle jag bara" ta ner ljusslingan från entrén och stoppa in den i en ljuslykta istället. Går väl på fem minuter tänkte jag. Jag tänkte fel.

Ni vet när man är lite stressad och ska göra saker fort. Well, DONT!

Jag hade satt fast slingan med några strippor (haha, älskar att de kallas så!) och var nu tvungen att klippa bort dom. Japp, ni anar säkert vad som hände? Första bort, andra bort, tredje fjärde femte sjätte och sista strippan bor...NEJ. Yes, jag klippte av sladden.

Perfect, just perfect.

Men eftersom man bor med en elektriker är man inte helt bakomm flötet! Skalade av sladden och lindade ihop "el-trådarna" och tadaaa! Den funkade. Nu behövde jag bara lite eltejp.

Tror ni jag hittade någon tejp? Tror ni jag fick ett hysteriskt anfall? Tror ni jag skrek högt i min ensamhet? Tror ni jag tog silvertejp istället? Yes, yes and yes. Det bor en elektriker här, men eltejp verkar vi inte ha. Inte någon jävla skit stans i hela helvetes skit huset!

Som sagt; det fick bli silvertejp istället - fort som fan - och sen var det bara att mosa in hela slingjäveln i lyktan. Detta tog INTE fem minuter.


Ja, jag vet.. dåliga bilder som inte gör rättvisa. Inte det minsta.

Nu ska jag sova. God natt cyberpeeps!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0