redan morgon?

Sitter och knaprar hårdmacka just nu, kollar nyhetsmorgon och sörplar kaffe. Imorse var jag så otroligt trött! Fy satan vad det var jobbigt att kliva upp. Jobbigare än vanligt.

Idag ser jag ut som ett helvete. Men jag orkar inte byta om. Detta får duga. Eller? Ibland önskar jag att vi hade uniform på jobbet. Då slapp man tänkte så mycket på morgonen. Dessutom skulle klädkontot vara rikare varje månad. När man jobbar i butik så vill man ju se stylissssch ut. Och detta innebär att man köper mycket nya kläder. Iallafall jag.



Nej, nu måste jag borsta gaddarna, byta tröja (ja, detta går inte!) och springa iväg till bussen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Vilken härlig blogg du har! :)

Lämnar efter mig ett litet avtryck. Gör gärna detsamma i min. :)



Igår skrev jag ett inlägg om hur du fixar din egen snygga virkade bikini till sommaren. Lätt och enkelt för under 30 kr. Fler tips trillar in idag! :) Gillar du tipsen får du självklart kopiera dem så länge du länkar till bloggen. :)

2012-02-10 @ 10:09:29
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha. Tack så mycket! Ja, det är svårt att komma igång igen om man är sjuk. Just nu är det väldigt länge sen jag var sjuk (det borde jag kanske inte säga). Haha. Jag brukar faktiskt också äta godis, även fast många inte tror att jag gör det :)

2012-02-10 @ 20:05:55
URL: http://idaleek.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0