mycket snack..

..och lite verksta'!

Idag är det fredagkväll, och den tänkte jag förgylla med en massa saker! Efter jobbet skulle jag träna, dammsuga, sola, handla och måla. Vet ni vad som hände? Nothing!

Jag började med att micra mig en matlåda. Efter det åkte jag till byggmax och köpte ett rollerset. Efter det åkte jag ner och solade solarium. Efter det åkte jag till coop och handlade. Efter det... glömde jag bort alla mina måsten för kvällen.

Jag parkerade arslet i soffan och kollade på en film istället. Bra jobbat elin! Jag som verkligen borde ha tränat. Borde verkligen ha bränt fett. Ångest. Tur att man inte fick välja sist i ansiktslådan iallafall.

Nu ska jag ta en dusch, och efteråt blir det ännu en film! Fast denna gång i sängen. Mys! Jag längtar efter morgondagen då min karl kommer hem. Min prins. Min hjälte. Min man. Mitt allt. ♥ Då blir det verkligen mys. Riktigt mys.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lavali - Min sexiga Hemlighet!

Kikar in idag också och lämnar lite tassavstryck innan jag går!

Hoppas du haft en toppenbra lördag

2012-02-11 @ 16:15:24
URL: http://lavali.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0