Mums!

Kvällen började med en tripp till solariet med Louise. Det var DÖDSVARMT och jag trodde på allvar min kropp skulle börja koka. Fy! Men förhoppningsvis ger det snygga resultat. Hellre brun och fet, än blek och fet. Right?

Efteråt slängde Louise ihop en morotskaka! Sjukt gott! Och sjukt onyttigt. Men det skiter man väl i? Det ska va gött å leva, annars kan det kvitta! Right?



Jag har alltid underskattat morotskakan förr. Kladdkakan och chokladbollen har fått gått före när det skall fikas. MEN the carrotcake är ju jättegod ju! Förvånansvärt! När ni fikar, vilken är er favorit?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: isabel

jag är inne på samma spår som dig, har alltid föredragit chokladboll & kladdkaka. men som sagt morotskakan är inte fyskam :)



ha en toppen dag

2012-02-09 @ 10:19:02
URL: http://egobella.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0