morrn morrn!

Klev upp för en halvtimme sen, trött som ett as. Men måste man pissa så måste man! Pressa citronen, som jag brukar säga.

Idag är det ju skottdagen! Det är ju inte varje dag man får en extra dag! På glitter får ni 29% rabatt på valfri vara om ni är medlem! Men det är nu väl? Skynda fynda!

Nu ska jag fortsätta dricka kaffe..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Good morning beautiful! Du är ju fan värre än en höggravid du med din kissblåsa ;)



Ååå va spännande angående tatueringen! Jag vill inte vara förd bakom mörkret lika länge som de andra loosersen, jag är nyyfiken!

Blir det där du funderat länge men aldrig riktigt vågat/känt dig redo?



Kisses

2012-02-29 @ 08:16:04
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0