min alla hjärtans..

..har varit riktigt bra. ♥ Trots att Micke är out of town. Han och jag ska ut och käka på lördag istället. Jag längtar riktigt mycket! Middag och drinkar.


Började dagen med en skön sovmorgon, vilket var välbehövligt! Efter en köpp kaffe drog jag på mig gympaskorna och tog en rask promenad ner till solariet. Även det var välbehövligt. Nu har jag fått en bra färg, så nu kan jag chilla lite med kärringgrillen. Någin gång i veckan borde räcka för att inte återvända till landet Genomskinlig.

En snabb PW hem och duscha, sen kom Louise och Johanna. Vi drog ut till valbo köpcentrum för lunch, shopping och fika. Mmm donken Mmmm latte Mmm skor.


Jag är inget fan av sneakers.. men dessa var to die for!

När jag kom hem hittade jag nya sminkborstar i brevlådan. Tackarrr!

Det ska vara äkta hår, så jag hoppas dom är bra! Vi får se imorgon.

Sen då? Käkade middag hemma hos Louise innan jag brummade iväg till Silverkursen. Fortsatte med min berlock och gjorde även en ring åt Lollan. Glömde dock fota. Får göra det sen vid tillfälle.

Japp, thats all. Nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar på House.

God natt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Skitsnygga skor! Jag är ute efter ett par liknande själv.

2012-02-14 @ 22:27:12
URL: http://idaleek.blogspot.com
Postat av: mamma

Du hinner INTE använda ALLA dina skor som du har...

2012-02-15 @ 08:25:47
Postat av: Malin

Åh, vart har du köpt borstarna? :)

2012-02-16 @ 16:08:16
URL: http://maalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

JÄH-ÄTTE snygga skor. Från?

2012-02-16 @ 20:27:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0