kattfan!

Jag har alltid älskat katter då jag är uppvuxen med dom. MEN nu på senare dar tycker jag att dom är läskiga. Alla katter, UTOM katterna hemifrån såklart, ser så lömska ut. Dom där ögonen... och små sylvassa huggtänder. Satans animal!




Gud vad jag saknar promenaderna i östanbos djupa skogar.

Imorse när jag satt i köket och åt frukost och kikade ut genom fönstret får jag se just en katt. Den var stor, större än vanligt (eller så har jag blivit paranoid). Den kom lunkandes från vår baksida och fortsatte över uppfarten innan den stannade och... BAJSADE! What? Vad hände? Mitt på uppfarten.

Från en ljuvlig frukost till.. kattskit! Försvinn från vår tomt!!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida Gunneriusson

Åhnej! Har du otur så kommer den att fortsätta använda er tomt som toalett. Mamma och pappas gård var toa för hela kvarterets katter fram tills de köpte hund. Odjur är vad dem är!!

2012-02-13 @ 18:22:53
Postat av: mamma

Dom små söta kissemissarna ;)

Sätt staket runt tomten så kan ni låna Elza....

2012-02-14 @ 09:30:49

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0