fönster.

Jag sydde ju gardiner härom veckan! Minns ni? Jag blev ju så missnöjd över färgen, ni vet? Men i dagsljus ser dom gråa och fina ut. Sen vet jag inte riktigt hur jag har knäppt bilden - för både hus och gardiner ÄR raka.

1) stora fönstret mot uppfarten. 2) Lilla mot baksidan.

Och vet ni vad mer? Jo, i lördags satte vi upp fönsterbräda i ett av vardagsrumsfönstren! Vet ej om vi ska ha någon i det andra.. Det blev så himla fint och hemmatrevligt! Jag är glad. Och lycklig. Det pirrar i kroppen!

Ljusstakarna är från ett loppis. Dom var i mässing först, men sen fick dom möta billackens öde! Japp - det är min nya hobby! Att fynda saker som sedan går att måla om. Shabby chick - fast mycket ballare.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Jennyh

superfint, kul med loppisfynd :)

2012-02-17 @ 01:28:52
URL: http://www.jennyh.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0