facebook.

För några dagar sen bestämde jag mig för att ta bort min facebook, igen. Några av er undrar säkert om jag har tagit bort er som vän eller blockat er. No no, its all gone.

Varför?
Jag bläddrade igenom sidan där alla statusupdateringar visas och kände "Nä! Nu är det fan dags att göra något av mitt liv, istället för att kolla vad andra gör av sina!!". Blev arg och irriterad bara. Facebooken tog upp så mycket tid. Man sugs liksom fast. Håller ni inte med?

Dessutom är det så jävla många som bara vill snoka. Nej, tack och hej! Vill ni se vad jag har för mig så kan ni kolla här på bloggen.

Det enda negativa är att jag kommer glömma bort alla mina vänners och bekantas födelsedagar, eftersom jag inte har de uppskrivna i almanackan. Så jag säger redan nu - förlåt för att jag inte säger grattis på er dag!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: shortstuff

hahaha!! Ja, jag tror också att det kan vara Jonas men det är det inte. Det spökar hos mig och det är jag fan säker på nu! :D

Snygg du va förresten i dina gina brallor som du hade på dig igår. De passade dig visst! ;)

2012-02-21 @ 16:35:49

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0