en kortis.

Igår såg vi Mästerkatten i stövlar, eller Puss in Boots som den faktiskt heter. Egentligen så är jag inget stort fan av animerat, men denna film var verkligen störtskön! Jag och Micke skrattade HÖGT.


Det var gårdagen det..
Idag har jag jobbat stängning. Tiden flög iväg (vilket var tur eftersom jag hade klackar) och helt plötsligt satt jag på bussen hem. Och det gjorde även MUS-Sarah. Vi gick hem till mig och tog en kaffe.

Och nu sitter jag här i soffan, nyduschad och varm, och ska go to bed. Tror nog bestämt att jag tar med mig datorn in till sängen för en film. Jisses så mycket film det har blivit de senaste dagarna!

Over n out.
Ps, JAG SAKNAR ANDRÉA JÄTTE MYCKET!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Tack för idag vännen! Det får vi göra om, mysigt :) <3

2012-02-20 @ 22:10:02
URL: http://www.sarahlarsson.se/apps/blog
Postat av: Andrea.

Vad bra att du saknar mig! Då vet jag att jag inte är ensam om att sakna. Vi måste hinna med en heldag av surr och kaffe med påtår på påtår på påtår.. KATASTROF!

Kiss

2012-02-21 @ 07:16:15
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0