berlock.

Ikväll på silverkursen blev det en berlock. Jag ville ha ett tufft halsband, men som ändå säger "jag älskar min pojkvän och vårt liv mest i hela vida världen". Hur gör man då? Jo, istället för personnummer eller love eller namn eller hjärtan skriver man postadressen. Nice huh? Silverstämplar på baksidan. Eller framsidan.. who knows?

Här bor vi. I vårt fina hus. I detta hus, på denna postadress, började vårt liv - det riktiga livet. När vi klev in genom ytterdörren klev vi in i en ny del av vår relation. Vi klev vidare. Nästa steg i livet.

Oj, tårarna grumlar ögonen nu. Jäklar så kär och lycklig jag är! Det är glädjetårar som rinner längst kinderna just nu. Jag är så himla lycklig. Nyp mig! för detta kan inte vara på riktigt. Detta måste vara en dröm.

Sedan hann jag även med att göra en liten liten liten ring till långfingret.

Jag körde stämplarna på utsidan, och oxiderade dem. Jag gillar looken!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: niz

det gick inte att kommentera i förra inlägget så jag frågar här ist, hur F*N gör du dom där lockarna/svallet? jag vill också ha!!

2012-02-24 @ 16:01:14
Postat av: Anonym

Jättejättefina namnringar!! Förstår att du gjort dem själv, men vet du om man kan besetälla sådana någonstans?? Med egna namn =)

2012-02-25 @ 12:20:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0