äntligen en god jävla natts sömn!

Ahh god morgon! Idag vaknade jag strax innan nio, utvilad och pigg! Kändes så otroligt skönt att vakna och känna "fan vad bra jag har sovit!" för en gångs skull. En jäkligt bra start på denna söndag!

Igår var det en kväll i floes tecken. Godis och pizza. Hujaligen! Lite smått ångest idag faktiskt. Dock har jag haft en ypperligt bra vecka, så att en dag blev lite fet gör kanske inget. Smällde i mig 1½ liter loka också. Gissa om magen stod rätt ut? Puh!

Nu ska jag kasta på mig lite ögonbryn innan det blir en snabb vända på stan med Louise. Måste inhandla ett blockljus. Och efteråt blir det städa städa städa följt av en långpromenad med samma snygga tjej.

Bra söndag! Ps, vad tycker ni om headern?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0