God morgon!

Inatt har jag inte sovit vidare mycket.. Jag har varit lite nervös för katten. Tänk om hon inte hittar matskålen? Tänk om hon blir rädd? Tänk om hon känner sig ensam?

Till en början låg hon med mig i sängen och gosade, men efter ett tag så tröttnade hon på det och gav sig ut på upptäcksfärd i huset. Good for her!

Nu på morgonen har vi busat lite, och jag tror hon känner sig som hemma. Jag hoppas det.

Tyvärr jobbar jag hela dagen idag. Så lill guzzen kommer få vara själv stor del. Men hon är ju vuxen och rumsren, så nog tusan klarar hon sig.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Men skärpning! Nu har det varit god morgon i flera dagar.. Dax att uppdatera :D

2012-12-13 @ 21:20:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0