Dags att sova sig frisk.

Jaha... då var det dags att sova. I sängen. Inte i soffan framför en dålig film som tidigare ikväll.

Så tyst som jag har varit idag.. well, det måste vara some kind of record! Jag tror nog att jag var mer högljudd som bebis än vad jag var idag. Men det är ju bra.. att halsen och micke fått vila.

När jag borstade gaddarna för en stund sedan råkade jag kräkas. Japp - rätt i handfatet. Hur? Jo, jag sköljde munnen, gurglade och spottade. Efteråt brukar jag alltid harkla mig.. och tja... you get the picture. Som tur var hade jag tuggat maten ordentligt, såg jag, så något stopp i avloppet blev det inte.

Med detta mysiga inlägg säger jag god natt. Ps, febern är kvar, om någon undrade.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Krya på dig och ring när du kan prata igen. Kram

2012-12-15 @ 22:48:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0