Svar på era frågor.

Jag får ganska mycket frågor om just det här med löshår. Om ni har lämnat er mail så skickar jag nästan alltid svaret dit.
 
Frågorna brukar i regel vara "vad kostar håret" "vad ska man tänka på när man köper från eBay" "vart kan jag sätta i håret" and so on.
 
Så om ni har några frågor så är det bara att fråga på! Tycker ni kanske att jag borde göra ett inlägg om hur jag köper håret och everything around eBay istället? Om ni tycker det får ni faktiskt säga till om det också.
 
 
Nu ska jag ta en regning promenad! Over n out.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Ja tack snälla Elin! Jag skulle uppskatta ett sånt inlägg, eller iaf ett mail. Har handlat mycket på ebay men inte vågat mig på löshår ännu men tänkte det var dags för det nu.

2012-08-07 @ 10:54:37
URL: http://jhnn.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0