Någon verkar vara lite..

..schizzzzzzo!
 
Först kallar man sig själv för "S" och skriver relativt "mammigt" och vill hjälpa mig, för att sedan i nästa kommentar, en vecka senare, vilja knulla mig. De två andra kommentarerna var för överdrivna för att publiceras. Ip-adressen är den samma. Har cencurerat de första siffrorna med respect för den förvirrade.
 
Give me a break! Ska man behöva göra så att ingen kan kommentera anonymt längre eller?
 
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Kanske dennes pojkvän som skrev de sista ;}

Svar: Haha, näää men stackars! Det hoppas jag verkligen inte! :P
Elin Haglund

2012-08-03 @ 07:43:38
URL: http://Busigabeerta.blogg.se
Postat av: Anonym

Ber om ursäkt för dom barnsliga kommentarerna förra helgen. Vi var några stycken som var lite onyktra och gick för långt. Förlåt

2012-08-03 @ 17:54:24
Postat av: johanna

Hahah ja döör om de e hennes pojkvän! Läskigt annars! Vad stod de i dom andra kommentarerna då? Snusk eller elakt?

Svar: haha verkade inte vara hennes pojkvän då hon svarat mig att dom var fulla :P I de andra kommentarerna stod det något om stavar i bröstvårtorna och frågor om intimpiercingar! Så nä, inget elakt direkt! Haha :P
Elin Haglund

2012-08-03 @ 19:11:04
URL: http://jhnn.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0