Kuddarna.

Jag hade hoppats på för mycket när jag pratade om att prov-bädda med kuddarna igårkväll. Dom var dyblöta och vägrade torka.
 
Men idag mina vänner, idag kunde jag dra på fodralet på kudden och se resultatet! Tyvärr tog jag ingen före-bild.. Men ni såg ju bilden igår på den naturvita färgen.
 
 
Nu ska bara Micke vakna så att jag kan bädda!! Måste få tag i rektangulära kuddar också. Som kan ligga "längst fram". Förstår ni? Först dessa stora, sedan de lite mindre i grått, och slutligen avlånga längst fram. Im so excited!
 
Tänk att man kan bli så upprymd över inredning alltså? Någon som känner igen sig?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ammi

Strumpbyxorna är från twilfit, på rea! :) jag har haft liknande förut också, och dom var från BikBok! :)

2012-08-04 @ 11:18:46
URL: http://Amelies.blogg.se
Postat av: Sis

Nej, men tkr du kan komma hit å ge denna 3-barns mamma till syster du har- lite inspiration!:) kram!

2012-08-04 @ 13:16:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0