Korthårig igen.

Eller iallafall nästan.
Detta är en gammal bild, men håret har nog inte växt så mycket på två månader.
 
I söndags hjälpte Micke mig att plocka ur löshåret. Vilken karl va!? Varför jag redan tog ur det? Well, det var sån shitty kvalitet. Jävla kinesluder att luras sådär! Men jag känner mig ändå inte så bitter. Har shoppat så otroligt mycket från eBay och inte en enda gång har det har jag blivit lurad, eller har det blivit fel ..until now. Passa er från att köpa hår av en säljare som kallars sig "kaoking2000" !! Jävla barbiehår!
 
Jag beställde nytt hår igår, från en säljare som jag har köpt av förr, "hairsalon-2008". Köpte enbart 100 slingor, eftersom jag har 50 hemma. Vi satt i 150 sist, och det blev kanoners. Så för 100 slingor, förhoppningsvis äkta hår, 160spänn! Nu förstår ni varför jag hellre chansar och köper från eBay istället för att köpa från Rapunzel va? Längden? Jag tog 50cm, det får räcka. Då går håret strax över bröstet.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofie

Hej, Jag råkade ramla in på din blogg utav en slump, Och tyckte de var himla roligt att du också bodde i Gävle. Sen Så fastnade jag :) Du verkar väldigt skön som person och är himla snygg! (ej lesbisk hehe) Ville bara ge en komplimang sådär en regning dag :) Keep on going! mvh Sofie

2012-08-07 @ 14:44:43

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0