working lady

Jahapp, då har man suttit vid datorn på jobbet en halvtimme. Känner mig så fruktansvärt viktigt these days! Love it!

Nu ska jag dammsuga i butiken så det är rent och snyggt tills ni kommer och shoppar!

Ps, hårmunkarna kostar bara 19:90kr nu! Vilket jävla klipp va?!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: H

Det jag skrev för nån vecka sen var inte elakt menat. Men jag tycker att du är 100% perfekt som du är. Och det gäller din kille med. Gör inte fler tatueringar nu. Du är fin som du är. Jag tycker att du förstör din fina kropp om du gaddar dig mer. Brynäs for ever!!

2012-04-14 @ 01:45:24
Postat av: Hellan

Snygghona!!

2012-04-14 @ 13:23:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0